Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

έφτασεεεεεεεε Βραβείο..

Έβλεπα κι εγώ το καημενούλι βραβεία από εδώ βραβεία από εκεί και ζούλευα λιγάκι.. μέχρι που ήρθε η Lefki επίσκεψη στο σπιτάκι μου και μου έδωσε ένα ολόδικο μου!! Είναι το βραβείο για τα μικρά blogs κάτω των 200 αναγνωστών..
Ευχαριστώ πολύ και το μεταβιβάζω με τη σειρά μου στις εξής 5 φίλες:
1. 2. στις αδελφές Κατερίνα και Λίτσα, μέσα από τα blogs των οποίων ένιωσα κι εγώ την ανάγκη να δημιουργήσω αυτόν τον χώρο,
3. στη Madame Pelagie, για την πολύτιμη βοήθειά της στη μεταμόρφωση της βιβλιοθήκης μου - να δω πότε θα τα κάνω όλα αυτά,
4. στην Angelique, γιατί λατρεύω τις δημιουργίες της, και
5. στην Αναστασία Νεραϊδόσκονη, γιατί και μόνο απ'το όνομά της γεμίζεις αισιοδοξία..

Το να αφήσω "έξω" τις υπόλοιπες μάλλον μου ήταν εύκολο.. χιχι.. γιατί απλά δεν ανήκουν στα μικρά blogs (πως στο καλό φτάνεις τους 200 αναγνώστες;;;;)..

Πολλά φιλιά και Καλές Γιορτές να έχουμε!!

3 σχόλια:

  1. Εεεεελα ρε συ! Φχαριστώ πολύ! Και, στο σημείο αυτό θα ήθελα να διευκρινίσω το εξής: το δικό μου ιστολόγιο έχει περισσότερους απο 200 αναγνώστες, αλλά είναι όλοι τους κρυφοί. Μπουχαχα.
    Τώρα, οσον αφορά τη βιβλιοθήκη σου που στέκεται έτσι, να σου πω, για να παρηγοριεσαι, οτι εγω πέρυσι πήρα μια ραφιέρα απο το ΙΚΕΑ, και ακόμα να πιάσω τις μπογιές και τα στενσιλ για να τη βαψω. Με φάγανε οι πολλές ιδέες, τρομάρα μου. Πιστεύω, πάντως, πως για όλα έρχεται η κατάλληλη στιγμή. Θα έρθει, λοιπόν, αυτή η στιγμη, που η ραφιέρα θα με φωνάξει.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααα γλυκιά Αμαρυλλίς, σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!!Χαίρομαι που σου αρέσουν οι δημιουργίες μου!!
    Μην ανησυχείς, θα μεγαλώσουμε και εμείς!!είμαστε μικρές ακόμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάκι μου ευχαριστώ πολύ πολύ! Τι όμορφα αυτά που γράφεις! Όλες μας αποτελούμε πηγή έμπνευσης η μία για την άλλη ε;
    Είναι η τρίτη φορά που παίρνω το βραβείο, αλλά χαίρομαι το ίδιο κάθε μα κάθε φορά! Σ' ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!
    Σε φιλώ κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...