Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Στο 6ο φτέρνισμα, μη μου πεις 'γείτσες'..

Για ένα ζευγάρι που γενικά δεν μαλώνει, έχουμε θέμα..

... εσΥ με κόλλησες ...
... όχι, εσΥ με κόλλησες ...
... πάρε το τσάι σου και κάτσε μακρυά ...
... να βάλεις την ταινία στη μύτη να κοιμηθώ κι εγώ κι ολόκληρη η γειτονιά ...
... το 'ξερα ότι θα με κολλήσεις ...
... είπα, εσΥ με κόλλησες ...


ουφφφφφφφφφφ!!! κομμάτια!!!!!! ευτυχώς μόνο πυρετό δεν κάναμε.. ακόμη.. κι ενώ εγώ γκρινιάζω, είναι και μια 'ευκαιρία' να κάτσω σπίτι και να τολμήσω να πω θα ξεκουραστώ παρ'όλα αυτά.. τ'αγόρι δεν μπορεί ούτε αυτό να κάνει.. καλά να πάθει, όμως.. γιατί με κόλλησε!!

Έχει κι η μαμά μεγάλο θέμα όποτε αρρωσταίνω κι εγώ και τ'αδέλφια μου.. άγχος μεγάλο μιλάμε, και στεναχώρια.. και "πως έγινε αυτό;;" (αυτή την ερώτηση ποτέ μου δεν την κατάλαβα....) και "τι θα κάνεις τώρα;;" και δεν κοιμάται!! ξυπνάει κάθε λίγο και κοιτάει το τηλέφωνο, μη τυχόν και χρειάστηκα κάτι και πήρα και δεν το άκουσε!! αχχχ μαμά αχχχ!!!

Παραμονεύω και κάτι γάτες που έρχονται τα τελευταία βράδια και σκαλίζουν τις γλάστρες με τους βολβούς.. τι θες κυρά μου να βρεις εκεί μέσα;; άσ'τα στην ησυχία τους μήπως προκόψουν και μας δώσουν κι ένα χαμογελάκι..

Δεν λένε να φυτρώσουν κι αυτοί οι σπόροι.. μα ούτε ένα φυλλαράκι;; παράξενο..


Πολύ 'έμπνευση' απόψε, απ' ό,τι καταλάβατε.. μη σας κουράζω.. για μια Καληνύχτα πέρασα.. φιλιά..

12 σχόλια:

  1. Απίθανη ανάρτηση... πολύ τη χάρηκα!
    Περαστικά και στους δυο σας - έτσι κολλητοί που είσαστε πώς να μην κολλήσετε!!!
    Τι ερώτηση και της μαμάς!!!!!!
    Φιλάκια από μακριά, μόλις συνήλθα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα και περαστικούλια..Εισαι καλύτερα σημερα?
    Μ'αρεσει όμως που δε χανεις το χιουμορ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΧ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΜΑΔΕΣ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. περαστικα να ειναι..χουχουλιασμα, αισιοδοξία, αγκαλιτσες και ολα θα περασουν..τα γλαστρακια υπεροχα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα περασει..ολοι ετσι ειμαστε..θα κανει τον κυκλο του και αυτο..γειτσες..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ!!! ΕΙΔΕΣ Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ????ΧΙ ΧΙ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια μου, ευχαριστώ πολύ για τα περαστικά!! πολύς κόσμος την πάτησε μ'αυτόν τον καιρό.. περαστικά σε όλους λοιπόν!! Δεν είναι και άσχημα να κλείνεσαι και λίγο σπίτι.. φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με έκανες και γέλασα με την αναρτησή σου. Εισαι φοβερή!!

    Περαστικουλια σου γρήγορα σιδερένια!

    Καλό σου βράδυ και καλο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχαχαχα... Πολύ γέλασα με την ανάρτησή σου!! Εγώ πάντως πριν ένα μήνα που αρρωστήσαμε κι οι δύο το παραδέχτηκα: εγώ τον κόλλησα!! Περαστικούλια και να περάσετε ένα χουχουλιάρικο Σαββατοκύριακο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικά σου κοριτσάκι...έχω παραμονέψει κι εγώ για γάτες στο μπαλκόνι....τις μικρές τσαούσες! δεν τις έπιασα ποτέ....αχ αυτές οι μανούλες...δεν μεγαλώνουμε ποτέ!! Τι ωραία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τώρα πια θα πρέπει να έχετε συνέλθει, ε; Κι εγώ χάλια, βασικά οικογενειακώς χάλια. Είναι αυτή η ηλίθια ίωση που έχει διαλύσει όλο τον κόσμο! Περαστικά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...