Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Αναδιοργάνωση..

Έχει ήδη 1 ώρα που κοιτάω και ξανακοιτάω την οθόνη.. ή έχω πολλά να γράψω και δεν ξέρω τι να διαλέξω ή ξεσυνήθισα και δυσκολεύομαι να αρχίσω..

Αναδιοργάνωση.. Περνάω τη φάση των αλλαγών και αποφάσεων.. από τα πιο απλά έως τα πιο σημαντικά θέματα.. λίγο και ο ερχομός της άνοιξης που ανοίγει τις καρδιές μας και μας ξυπνάει ελπίδα και αισιοδοξία..

Θέλω να ασχοληθώ με τον εαυτό μου.. να με φροντίσω.. να με περιποιηθώ.. να με καταλάβω.. να με ξεκουράσω.. να μου αφιερώσω χρόνο..

Θέλω να ασχοληθώ με τον άνθρωπό μου.. να τον καθησυχάσω.. να τον παρασύρω.. να τον κάνω να χαμογελάει αυθόρμητα.. να του θυμίσω το 'προσπαθώ' και το 'ελπίζω'.. να του πω 'ευχαριστώ'.. να του πω και 'θα σου σπάσω το κεφάλι μια μέρα' :p.. να του πω 'μη ξεχνάς'..

Θέλω να ασχοληθώ με την αδελφή μου.. να πάρω από μέσα της έναν φόβο που έχει φωλιάσει.. να της θυμίσω να βρίσκει λίγη ευτυχία σε καθημερινά πράγματα.. να την αγκαλιάσω όπως μόνο τα αδέλφια ξέρουν ν'αγκαλιάζονται..

Θέλω να ασχοληθώ με τη δουλειά μου.. να θυμηθώ πως κάποτε έπαιρνα δύναμη και μια ικανοποίηση - σχεδόν ολοκλήρωση - μοναδική.. να ξυπνήσω μέσα μου εκείνο το πείσμα.. 

Θέλω να ασχοληθώ με το σπίτι μου.. να φέρω μέσα την άνοιξη και να το ζήσω.. να μετατρέψω τις υποχρεώσεις σε παιχνίδι προσφοράς και απόλαυσης..

Θέλω να ασχοληθώ με τους φίλους μου.. να τους πείσω να μάθουν από τα λάθη μου.. να μη χρειάζεται να τους κρατάω το χέρι στα δύσκολα αλλά στις χαρές τους γιατί μόνο χαρές θέλω για εκείνους..

Θέλω να ασχοληθώ με τα όνειρά μου.. να μη πιστέψω στιγμή πως ο χρόνος και οι δυσκολίες τα πήραν μακριά μου.. να αγαπήσω ξανά όλη τη διαδρομή.. να κάνω και καινούρια όνειρα..

Θέλω.. Στόχοι.. Δύναμη.. Θέληση..

Μια νέα εποχή ξεκινάει.. μια εποχή όπου τίποτα δεν είναι δεδομένο, τίποτα δεν θα υπάρχει και αύριο αν δεν παλέψουμε σήμερα γι'αυτό, τίποτα δεν έχει νόημα αν δεν έχουμε σύμμαχο τον ίδιο μας τον εαυτό.. και μια εποχή στην οποία το μόνο που έχει σημασία είναι οι άνθρωποι μας!!

Ξυπνάς ένα πρωί και τα έχεις όλα..
Ξυπνάς το επόμενο πρωί και δεν έχεις τίποτα..

Όχι, δεν είναι ένα απαισιόδοξο μήνυμα.. σχεδόν το αντίθετο.. ίσως ο καθένας το ερμηνεύσει σύμφωνα με τη διάθεση και την κατάσταση της στιγμής.. αλλά είναι μία πολύ απλή συνειδητοποίηση.. ότι είναι στη φύση του ανθρώπου να ξεχνάει εύκολα και γρήγορα.. όταν σου συνέβη κάτι που σε ταρακούνησε για τα καλά, όχι, οφείλεις να μη ξεχάσεις αυτό το 'χαστούκι' όταν περάσει η φουρτούνα.. είναι πολύ εύκολο να λες ότι τα παθήματα γίνονται μαθήματα.. από τη θεωρία στην πράξη όμως υπάρχει απόσταση..

Αυτά είχα μέσα μου σήμερα.. ίσως λίγο ακαταλαβίστικα, ίσως βαρετά, ίσως και μπερδεμένα.. αλλά αυτά είναι..

Ουφφφφφφφφφφφ!!! Έναν ψυχολόγο βρε παιδιά!!!!! :p

Καλό βράδυ! Και θυμηθείτε να ζήσετε έντονα το Σαββατοκύριακο...... Σας φιλώ..

--
Μαρία

10 σχόλια:

  1. καλημερα..ειναι ενας δρομος που πρεπει να τον περπατησουμε ολοι..δεν ειναι ολα ροδινα..δωσε χρονο σε Σενα..δες ξανα απο την αρχη Εσενα..να σαι καλα γλυκια μου..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα.Αν ασχοληθείς με όλα αυτά (που ήδη πιστεύω πως ασχολείσαι...)δεν θα χρειαστείς κανέναν ψυχολόγο!!!Το τίποτα δεν υπάρχει...κανείς δεν μπορεί να σου πάρει αυτά που έχεις μέσα σου...κι απ'ό,τι βλέπω είναι πολλά και υπέροχα...Α και κάτι τελευταίο...το κεφαλάκι του καλού σου...άστο βρε παιδί μου...τι να σου κάνουν κι αυτοί με μας που μπλέκουν...Καλό Σ/Κ και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχάε ...ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΑ...το δηλώνω οτι έχεςι έαν πρόσωπο καταλληλο για ζωγραφική σε πίνακα του Ρούμπενς ή μοντέλο του Ρενουά σαν πιο ιμπρεσονιστική έκδοση.Χάρηκα που σε γνώρισα, να κάνεις ότι επιθυμεί η ψυχή και η νεαρή σου ηλικία, σκέψου οτι στο γέρμα της ζωής θα κάνεις τον απολογισμό σου και πρέπει να έχεις έτοιμο..κατάλογο μακροσκελή!Φιλάκια γλυκιά μου χάρηκα αφάνταστα που έχω πια την εικόνα σου στο μυαλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς περνούσες όλον αυτό τον καιρό αλλά σου εύχομαι να μπορέσεις γρήγορα να τα ξεπεράσεις. Σε αυτή σου πάντως την ανάρτηση δεν μας είπες λεπτομέρειες παρόλ αυτά ήταν σαν να μας τα είπες όλα!
    Κathy by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσι εύχομαι να βρείτε γρήγορα όλοι τους ρυθμούς σας. Ακόμη κι αν τίποτα δεν είναι όπως πριν, εύχομαι να θυμάστε και να συνεχίσετε!! Γιατί ο ήλιος σαν βγει... πάντα λάμπει!
    Φιλιά και δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω παλι νομιζω οτι ειναι γενικο το κακο...οτι ολοι ειμαστε λιγο νταουν αυτη την εποχη...τι φταιει δεν ξερω...πολυ αγχος,πολυ τρεξιμο,να δουμε που θα μας βγαλει...
    Μου αρεσει που εχεις βαλει στοχους και ευχομαι να τους πραγματοποιησεις συντομα...οσο για εμας (για τον εαυτο μου μιλαω)ο χρονος θα δειξει...
    πολλα-πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ψυχολόγο? μα αυτό που μόλις έκανες είναι από μόνο του ψυχανάλυση γλυκιά μου Μαρία. Για κάποιον που έχει περάσει ''κάτι'' είναι ολοφάνερο ότι αυτό που πέρασες ήταν σκληρό και μάλλον έπιασες πάτο, βγήκες όμως δυνατή!!! το νιώθεις? εγώ έτσι σε βλέπω: τίποτα δεδομένο, θέλω, προσπαθώ, δύναμη.
    Κράτησε αυτή την αίσθηση όσο σου πάρει για να τα καταφέρεις!! φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία σε όλα αυτά τα θέλω και στους στόχους βάλε μια σειρά και ξεκίνα!!!Κανε την αρχή από τα πιο απλά και εύχομαι σύντομα να ολοκληρωθεί ο κατάλογος, να πάρεις αυτή την ικανοποίηση!Είναι σημαντικό που ξέρεις τι θες!Φιλάκια πολλά, θα έρθουν καλύτερες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλη μου, δεν μπορώ να ξέρω τι πέρασες, ούτε έχω την απαίτηση να μου πεις.
    Είμαι γιαγιά, πολύ μεγαλύτερη από σένα υποθέτω.. και ξέρεις κάτι; Τα τελευταία μόνο χρόνια κατάλαβα την αξία του πλήκτρου "Delete"!!!!!!!! Πάτα το, κούκλα μου, δεν είναι δύσκολο.... πάτα το και θα με θυμηθείς!!!! Γράψ'το με κραγιόν στον καθρέφτη που "κοιτάζεσαι", γράψε το παντού, θα σε βοηθήσει, πίστεψέ με, πολύ!
    Ό,τι είναι για "delete", ΔΕΝ αξίζει δεύτερη ευκαιρία!!!! (Η φτωχή μου γνώμη)!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχομαι να πραγματοποιησεις ολα σου τα θέλω!σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...